Termeni de utilizare a website-ului, securitatea datelor personale, Termeni și Condiții
Actualizat în data de 20.01.2025
Acest site web este disponibil la adresa www.twindent.ro și aparține URBAN SMILES S.R.L., persoană juridică română cu sediul social în Str. Năsăud nr. 17, Sector 5, București, CUI 39156669, denumită în continuare TWIN DENT.
Drepturile de autor asupra întregului conținut aparțin URBAN SMILES S.R.L. Cei care accesează acest website au următoarele drepturi:
- explorarea conținutului din paginile publice ale website-ului.
- explorarea conținutului din paginile cu acces dedicat utilizatorilor, în cazul în care sunt deținătorii de drept ale datelor de acces.
- reproducerea, traducerea sau utilizarea informațiilor publicate, numai cu indicarea sursei.
- inserarea în paginile proprii a unor legături către această pagină web (atunci când legăturile sunt cuprinse în website-uri comerciale sau publicitare se va asigura deschiderea unei noi ferestre pentru vizualizarea website-ului www.twindent.ro).
TWIN DENT își rezervă dreptul de a modifica conținutul și structura acestui website în orice moment și fără preaviz.
Serviciile descrise în acest site sunt valabile numai pentru TWIN DENT și sunt proprietatea exclusivă a firmei URBAN SMILES SRL.
Orice încercare de orice natură de modificare a imaginii și informațiilor din prezentul site, cu excepția deținătorului său legal, URBAN SMILES S.R.L., dă acestuia dreptul unilateral și neechivoc să facă uz de toate prerogativele sale de a se adresa instanțelor legal competente pentru sancționarea acestor fapte.
Completarea datelor personale pe acest site reprezintă acordul tău ca acestea să intre în baza de date a TWIN DENT și ca firma să prelucreze datele personale conform prevederilor Regulamentului 679/2016 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și cu politica privind confidențialitatea.
Trimiterea unei solicitări prin intermediul formularelor din paginile website-ului www.twindent.ro reprezintă acordul ca firma să contacteze solicitantul în mod direct, utilizând datele personale în acest scop, pentru a comunica informațiile solicitate prin intermediul formularelor, pentru a primi materiale de prezentare și pentru realizarea de campanii de vânzări și de marketing, analize și alte activități similare.
Prezentul text „Termeni de utilizare a website-ului, securitatea datelor personale” se completează cu „Politica de confidențialitate” și cu „Politica de utilizare Cookies”.
Termeni și Condiții
1. Introducere
1.1. Prezentele condiții sunt aplicabile Serviciilor furnizate conform Contractului. Anexele la Contract, inclusiv prezentele Condiții Generale, reprezintă parte integranta din Contract.
1.2. În eventualitatea unor neconcordanțe între Contract si oricare dintre Anexe, prevederile respectivei anexe vor prevala, cu excepția cazului in care Contractul modifică în mod expres orice prevedere a acestor condiții. În cazul oricăror discrepanțe între Condițiile Generale și oricare altă Anexa, Condițiile Generale vor prevala.
1.3. Prestatorul poate modifica periodic Condițiile Generale asociate Contractului. Condițiile actualizate vor fi disponibile pe pagina de web a Prestatorului.
1.4. Modificările vor intra în vigoare în 30 de zile de la data transmiterii unei notificări în acest sens Clientului prin mijloacele de comunicare agreate de Părți. Accesarea sau utilizarea Serviciilor de către Client ulterior expirării termenului de 30 de zile sau lipsa transmiterii refuzului Clientului de acceptare a noilor Condiții Generale constituie acordul Clientului de a respecta Condițiile Generale în modul cum au fost modificate.
2. Procedura de “Know your Client”
2.1. La cererea Prestatorului, Clientul are obligația să transmită Prestatorului informații sau clarificări cu privire la activitatea sa, beneficiarul real al activității, originea fondurilor folosite în cadrul grupului/structurii din care face parte precum și orice alte informații pe care Clientul le deține și pe care Prestatorul are obligația sau ar putea avea obligația să le dețină potrivit prevederilor legale sau de care Prestatorul are nevoie pentru a determina volumul și natura tranzacțiilor pe care Clientul le încheie sau pentru a presta Serviciile agreate.
2.2. Clientul confirmă că nu desfășoară și nu va desfășura direct sau indirect activități de jocuri de noroc și nu este sau nu va fi implicat în activități sexuale sau în legătură cu arme de foc, precum și în orice alte activități interzise de lege, inclusiv, dar fără a se limita la, activități de spălare a banilor, finanțare a grupurilor teroriste sau evaziune fiscală.
2.3. Prestatorul își rezervă dreptul de a obține din surse publice informațiile necesare pentru confirmarea celor incluse în art. 2.2. Dacă în urma acestor verificări independente există suspiciuni care să indice că prevederile art. 2.2. sunt încălcate, Prestatorul își rezervă dreptul de a înceta Contractul în baza unei simple notificări transmise în acest sens Clientului, cu efect imediat.
3. Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal
3.1. Informații generale
3.1.1. Prestatorul colectează informații privind utilizarea Serviciilor de către Client, incluzând dar fără a se limita la tipul de Servicii solicitate de Client, data și intervalul de timp în care aceste Servicii au fost prestate. Totodată, Prestatorul și Afiliații săi pot colecta si utiliza informații tehnice colectate ca parte a Serviciilor furnizate, dacă este cazul, legate de Platforma și/sau Aplicația TWIN DENT. Prestatorul poate utiliza aceste informații numai pentru a îmbunătăți software-ul sau pentru a furniza Servicii sau tehnologii personalizate Clientului și nu va dezvălui aceste informații într-o formă care îl identifică personal pe Client.
3.1.2 Prestatorul colectează informații privind modalitatea de interacțiune a Clientului cu serviciile, preferințele manifestate precum și setările alese în legătură cu Serviciile. În anumite cazuri, Prestatorul poate utiliza cookie-uri, pixel tags precum și alte tehnologii având funcții similare care permit crearea și menținerea unei identificări unice.
3.1.3. Prestatorul poate colecta informații privind dispozitivele Clientului prin care sunt accesate serviciile precum sistemele de operare și versiuni ale acestora, software, hardware, nume de fișiere și versiuni, date de identificare a dispozitivelor (adresa IP) etc.
3.1.4. Informațiile colectate prevăzute la punctele 3.1.1-3.1.3 de mai sus sunt prelucrate de către Prestator în scopul prestării Serviciilor. Prestatorul folosește aceste informații și pentru a asigura siguranța utilizatorilor și a dispozitivelor acestora, asistență Clienți dar și pentru dezvoltarea serviciilor curente. Prestatorul nu dezvăluie către terțe părți informațiile pentru a fi utilizate în scopuri de marketing.
3.1.5. Prestatorul este îndreptățit să utilizeze informațiile colectate în cadrul oricărei investigații/demers judiciar care are legătură cu utilizarea de către Client a serviciilor precum și în orice alte cazuri în care utilizarea acestora este permisă în conformitate cu prevederile legale aplicabile.
3.2 Respectarea legislației protecției datelor cu caracter personal (GDPR):
3.2.1 Datele cu Caracter Personal divulgate de către Client, precum și cele colectate sau produse în decursul prestării Serviciilor, nu vor face obiectul niciunei operațiuni de integrare într-un fișier de date, indiferent de natura operațiunii de procesare, cu excepția celor prevăzute de prezentul Contract și cu excepția prelucrărilor realizate în scopul executării Contractului sau în virtutea obligațiilor legale ale Prestatorului.
3.2.2 Prestatorul se obligă, sub acest aspect, la următoarele:
– să acționeze numai la instrucțiunile scrise ale Clientului și, prin urmare, să nu proceseze Datele cu Caracter Personal provenite de la Client decât în conformitate cu instrucțiunile scrise ale Clientului sau în scopul executării Contractului ori în virtutea obligațiilor legale ale Prestatorului, și nu pentru scopurile proprii ale Prestatorului, inclusiv pentru scopuri de marketing, sau pentru scopurile unor terțe persoane. Prezenta clauză nu se aplică Datelor cu Caracter Personal obținute de Prestator direct de la persoana vizată și pentru prelucrarea cărora persoana vizată și-a exprimat direct și expres consimțământul, în condițiile legii;
– să informeze imediat Clientul dacă, în opinia Prestatorului, o instrucțiune a Clientului încalcă GDPR sau alte dispoziții legale referitoare la protecția datelor;
– să respecte și să se asigure că Angajații, subcontractanții sau orice persoane acționând sub autoritatea acestuia sau în numele său, respectă prezenta secțiune și Legea Aplicabilă, și să permită Clientului să verifice respectarea acestei obligații;
– să coopereze cu Clientul în ceea ce privește obligația de informare a persoanelor, astfel cum este prevăzută de Legea Aplicabilă, și să asigure prezența pe chestionar sau formular, inclusiv electronic, a informării prevăzute de Legea Aplicabilă, inclusiv proceduri definite pentru exercitarea dreptului de acces, de opoziție, de rectificare, ștergere, restricționarea procesării și portabilitate a datelor, precum si dreptul la retragere a consimțământului;
– să satisfacă prompt, prin notificare scrisă, în cinci (5) Zile Lucrătoare de la solicitarea primită în acest sens, orice solicitare de informații provenită de la Client, pentru a permite acestuia să răspundă la (i) cereri ale persoanelor vizate referitor la exercitarea drepturilor acestora sau (ii) cereri ale autorităților de reglementare sau ale ofițerului de protecție a datelor al Clientului;
– să prelucreze toate Datele cu Caracter Personal procesate și stocate doar în conformitate cu principiile de securitate ca opțiune standard, limitare și proporționalitate, în legătură cu scopuri definite, și să implementeze toate măsurile tehnice și organizatorice pentru a se asigura că datele cu caracter personal sunt confidențiale și sunt procesate doar de personal autorizat, în conformitate cu scopurile definite;
– să execute toate controalele și misiunile de audit interne necesare pentru a se asigura că toate regulile, dispozitivele și procesele de securitate sunt funcționale, și să asigure dovada acestui caracter funcțional la prima cerere a Clientului și/sau a autorității de reglementare;
– să pună la dispoziția Clientului, la cerere, informațiile solicitate de acesta în mod rezonabil pentru a demonstra respectarea și conformitatea cu prevederile GDPR. În acest sens, Prestatorul va permite efectuarea de audituri, inclusiv de inspecții, de către Client sau de un auditor împuternicit de Client în legătură cu prelucrarea Datelor cu Caracter Personal ale Clientului de către Prestator. Clientul va notifica Prestatorul cu privire la orice astfel de audit sau inspecție cu cel puțin 10 zile în avans și se va asigura că auditul se desfășoară în timpul programului normal de lucru al Prestatorului, fără a întrerupe activitatea acestuia și că va viza exclusiv Datele cu Caracter Personal ale Clientului;
– să notifice cu promptitudine Clientul cu privire la orice cerere primită în legătură cu protecția Datelor cu Caracter Personal dezvăluite sau puse la dispoziție de Client;
– să șteargă ori sa returneze Clientului, la opțiunea acestuia din urmă, toate Datele cu Caracter Personal după încetarea furnizării serviciilor legate de prelucrare și să elimine copiile existente, cu excepția cazului în care legea impune stocarea ori arhivarea Datelor cu Caracter Personal.
3.3 Securitatea și confidențialitatea procesării
3.3.1. Prestatorul va lua toate măsurile, și se va asigura că personalul acestuia adoptă toate măsurile, în măsura în care este relevant pentru prestarea Serviciilor sau respectarea altor obligații în temeiul Contractului, în vederea asigurării respectării integrității și confidențialității datelor personale furnizate de Client.
3.3.2. În legătură cu Datele cu Caracter Personal furnizate sau dezvăluite de Client, Prestatorul se obligă:
– să implementeze măsuri tehnice și organizatorice potrivite pentru a asigura un nivel de securitate corespunzător din punct de vedere al stadiului tehnicii, costurilor implementării, tipului, ariei de aplicabilitate, contextului si scopului prelucrării, precum și riscului si gravității variabile pentru drepturile și libertățile persoanelor fizice, având în vedere măsurile la care se face referire în articolul 32 alin. (1) din Regulamentul (UE) 2016/679. Prestatorul va depune toate eforturile pentru a se asigura că măsurile de securitate au un nivel rezonabil;
– să implementeze anonimizarea ori de câte ori este posibil, și să execute orice analize prealabile de risc referitoare la Datele cu Caracter Personal procesate, cu cooperarea Clientului;
– să informeze Clientul în legătură cu orice modificare materială a măsurilor tehnice și organizaționale aplicate de Prestator, precum și a modului în care Prestatorul implementează aceste măsuri;
– să facă Datele cu Caracter Personal transmite de Client accesibile și consultabile doar de Angajații împuterniciți și autorizați în acest scop potrivit funcției și a calității acestora, în limitele stricte a ceea ce este necesar pentru prestarea Serviciilor și să comunice Clientului lista persoanelor astfel împuternicite la simpla solicitare;
– să se asigure că Angajații sau subcontractorii, inclusiv Subcontractorul, implicați în prelucrarea Datelor cu caracter Personal transmise de Client sunt informați cu privire la natura confidențialității acestor date și se supun unor angajamente de confidențialitate sau unor obligații profesionale ori statutare de confidențialitate;
– să facă demersuri active în scopul implementării abordărilor „data protection by design” și „data protection by default”, direct în codul sursă și în regulile de management ale serviciilor (și în cele ale tuturor serviciilor subcontractanților și furnizorilor care sunt utilizate în cadrul serviciilor, inclusiv software, servere, servicii de găzduire sau cloud), asigurându-se că toate Datele cu Caracter Personal colectate, stocate sau prelucrate sunt colectate, stocate sau prelucrate doar în scopul specific pentru care au fost colectate, doar pe durata pentru care au fost colectate, și asigurându-se că doar Angajații autorizați să acceseze datele au posibilitatea tehnică de a le accesa;
– să notifice, fără întârziere, Clientul cu privire la orice breșă de securitate în ceea ce privește datele personale și să consemneze măsurile paliative implementate (i) pentru a preveni orice pierdere sau divulgare suplimentară de date și (ii) să limiteze consecințele asupra persoanelor vizate;
– să asiste Clientul în mod rezonabil la solicitarea și, în măsura permisă de lege, pe costul acestuia, în vederea îndeplinirii obligațiilor Clientului, în calitate de operator de date, conform GDPR, pentru a efectua o evaluare a impactului protecției datelor corelată cu utilizarea Serviciilor de către Client, în măsura în care Clientul nu are alt mod de acces la informațiile relevante și în măsura în care aceste informații sunt disponibile Prestatorului fără alte investigații suplimentare;
– să asiste, în mod rezonabil, Clientul în cooperarea sau consultarea anterioară cu autoritatea de supraveghere competentă în efectuarea de evaluări ale impactului, în măsura stipulată în GDPR.
3.4 Comunicarea către terți a Datelor cu Caracter Personal transmise de Client:
3.4.1. Datele cu Caracter Personal transmise de Client, procesate în conformitate cu prezentul Contract, nu vor fi supuse niciunei dezvăluiri către terțe persoane, inclusiv subcontractanți ai Prestatorului, cu excepția cazului în care se prevede altfel prin prezentul Contract sau prin prevederi legale sau emise de autoritatea de reglementare. Orice operațiune de subcontractare privitoare la Datele cu Caracter Personal transmise de Client se va realiza în baza unui contract scris și va fi autorizată în mod expres în prealabil de către Client. În ceea ce privește Subcontractorul indicat în Contract (i.e. URBAN SMILES S.R.L.), Clientul declară că este de acord cu numirea acestuia ca și subîmputernicit în ceea ce privește procesarea Datelor cu Caracter Personal ale Clientului.
Prestatorul se obligă să informeze Clientul despre amplasarea oricărui spațiu în care are loc procesarea datelor acestuia (hosting, back-up, mentenanță, administrare, help-desk).
3.4.2. În acest sens, Prestatorul se obligă să facă aplicabile obligațiile prevăzute de prezentul Contract tuturor furnizorilor și subcontractanților acestuia, în măsura în care va fi cazul.
3.5 Aplicarea legislației europene privind protecția datelor în ceea ce privește transferul de date cu caracter personal în afara Uniunii Europene:
3.5.1. Prestatorul se obligă să se asigure că proprii săi subcontractanți, inclusiv Subcontractorul, și persoanele acționând sub autoritatea sau în numele Prestatorului nu transferă în afara SEE (Spațiul Economic European) Datele cu Caracter Personal comunicate de Client. Clientul își rezervă dreptul de a efectua orice verificări necesare pentru a evalua respectarea acestei obligații.
3.5.2. Prin excepție de la precedenta, Prestatorul este autorizat, în măsura în care este necesar pentru prestarea Serviciilor, să apeleze la mijloace de procesare situate pe teritoriul unui stat terț care nu asigură un nivel adecvat de protecție în sensul Regulamentului nr. 2016/679 dacă Prestatorul și, la solicitarea Clientului, subcontractanții Prestatorului, au încheiat contracte conținând clauzele standard în condițiile stabilite de Comisia Europeană, pentru transferul Datelor cu Caracter Personal subcontractanților situați în state terțe. Prestatorul a luat act, declară și garantează că orice schimburi transfrontaliere de Date cu Caracter Personal vor fi guvernate de clauzele standard. Dacă este necesar, Clientul poate solicita Prestatorului să încheie contracte conținând clauzele standard cu subcontractanții acestuia. Prestatorul garantează semnarea și respectarea de către subcontractanții acestuia a clauzelor standard. Dacă acest lucru este solicitat de legislația locală sau de către autoritatea de reglementare, procesare datelor va face obiectul autorizării prealabile de către autoritatea de reglementare. Neîndeplinirea acestei condiții va fi considerată cauză a suspendării prestării Serviciilor vizate.
4. Confidențialitate
4.1. Părțile convin să folosească informațiile confidențiale ale celeilalte Părți exclusiv în legătură cu Serviciile și să nu le divulge fără aprobare prealabilă scrisă, cu excepția cazului când acest lucru este obligatoriu în baza legii sau reglementărilor specifice sau când se solicită de către un organism profesional.
4.2. Prestatorul poate dezvălui informații confidențiale Subcontractorului, unor alți subcontractanți, consultanți și/sau prestatori de servicii cu condiția ca aceștia să fie legați de obligații de confidențialitate, precum și consultanților Clientului care sunt implicați în problema respectivă. Obligația de a păstra confidențialitatea informațiilor primite în legătură cu Contractul își va păstra valabilitatea pe o durată de trei ani de la primirea acestor informații. Cele de mai sus nu se aplica informațiilor care (i) sunt disponibile publicului, sau (ii) au fost primite de la cineva care nu are obligații de confidențialitate în legătură cu acestea, sau (iii) erau deja cunoscute de Partea care primește aceste informații.
5. Răspundere
5.1. Răspunderea pentru orice pierdere, prejudicii, costuri și cheltuieli apărute sau suferite de Client din cauza furnizării necorespunzătoare a Serviciilor va fi în exclusivitate responsabilitatea Prestatorului, iar Clientul se angajează ca în nicio circumstanță să nu înainteze acțiuni cu privire la asemenea pierderi, costuri și cheltuieli, împotriva Angajaților, agenților și subcontractorilor Prestatorului, sau a angajaților, partenerilor agenților sau subcontractorilor acestora.
5.2. Cu excepția cazurilor de fraudă, dol și de culpă gravă, răspunderea cumulată a Prestatorului, a partenerilor, personalului, asociaților și subcontractorilor acestuia, rezultată în baza Contractului (inclusiv a tuturor anexelor acestuia), datorată neglijenței, culpei sau în orice alt mod Prestatorului, care pot cauza pierderi, daune, costuri și cheltuieli Clientului și/sau asociaților acestuia (incluzând dar fără a se limita la toți membrii grupului de companii din care face parte Clientul) în ceea ce privește Serviciile, nu va depăși valoarea totală a sumelor încasate de către Prestator de la Client pe o perioadă de 12 luni anterioară incidentului cauzator de prejudicii.
5.3. Prevederile articolelor 5.1. si 5.2 stabilesc limita maximă a obligațiilor și răspunderii cu privire la Serviciile oferite și exclud orice alte obligații. În special, dar fără a avea caracter limitativ, răspunderea Prestatorului nu va fi angajată pentru creșterea costurilor sau cheltuielilor, generarea de pierderi sau de profit, producerea pierderilor indirecte de profit, incluzând dar fără a se limita la pierderile economice sau eșecul în realizarea beneficiilor sau restrângerii anticipate.
5.4. O procedură judiciară apărută în legătură cu furnizarea Serviciilor, poate fi generată de una dintre Parți în urma notificării în scris a acestei intenții către cealaltă Parte, în interiorul termenului de prescripție prevăzut de legea română.
5.5. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru pierderi, daune, costuri sau cheltuieli generate în orice mod de vreo acțiune și/sau omisiune frauduloase sau neglijente, înțelegeri eronate sau reprezentări deficitare sau neîndeplinirea obligațiilor de către Client, directorii, angajații, agenții sau subcontractorii acestuia. În cazul în care Prestatorul suferă un prejudiciu din cauza unei astfel de situații imputabile Clientului, Prestatorul va avea dreptul de a recupera pierderile suferite. Nici Prestatorul, nici Subcontractorul și nici unul dintre angajații, colaboratorii și/sau subcontractorii lor nu vor putea fi considerați responsabili pentru orice pierdere, responsabilitate și/sau cost pe care Clientul le-ar putea suporta ca urmare a transmiterii unor documente și/sau informații eronate, incomplete, neactuale și/sau a oricăror omisiuni ale Clientului în legătură cu documentele sau informațiile transmise de către Client Prestatorului.
5.6. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru nicio acțiune sau mandat anterior începerii Contractului și, prin urmare, în cazul în care o problemă în derulare este transmisă, răspunderea Prestatorului va putea fi angajată numai începând cu data la care a fost semnat Contractul sau în măsura în care prestarea Serviciilor depinde de furnizarea anumitor documente de către Client de la data la care Prestatorul a primit aceste documente.
5.7. Răspunderea Prestatorului nu va putea fi angajată pentru pierderi, daune, costuri sau cheltuieli rezultând direct sau indirect din acțiunea sau omisiunea unei terțe persoane.
5.8. În eventualitatea în care împotriva Clientului au fost dispuse măsuri contravenționale care au legătură directă cu Serviciile prestate de către Prestator, acesta din urmă va răspunde față de Client numai în măsura în care omisiunea/neexecutarea/executarea defectuoasă a serviciilor de către Prestator nu este o consecință directa sau indirecta a omisiunii/neexecutării/executării defectuoase a obligațiilor de către Client, Clientul l-a notificat în timp util pe Prestator și i-a permis acestuia să formuleze toate apărările și contestațiile pe care Prestatorul le consideră oportune. Pentru a evita orice dubiu, Părțile agreează expres că în acest caz răspunderea Prestatorului nu poate depăși limita prevăzută la art. 5.2 de mai sus.
5.9. Prestatorul nu va fi răspunzător pentru nici o întârziere sau imposibilitate de a-și îndeplini obligațiile când acestea au apărut din motive imprevizibile și/sau independente de controlul acestuia.
6. Alte Clauze
6.1. Legea aplicabilă: Contractul, inclusiv toate anexele sale, este guvernat de legea română.
6.2. Litigii: În cazul apariției unor divergențe între Părți, acestea vor încerca soluționarea prin negocieri între Părți. În cazul în care ambele Părți nu sunt de acord, se va încerca rezolvarea problemei prin mediere. Dacă divergența nu se rezolvă prin negociere sau mediere, Părțile sunt de acord că singurele în măsură să soluționeze disputa, având jurisdicție exclusivă, sunt instanțele judecătorești din București.
6.3. În cazul în care orice clauză din prezentul Contract este considerată, în totalitate sau în parte, de o instanță competentă, că este ilegală sau în conflict cu orice act normativ, că este sau că devine nulă, aceasta nu va afecta valabilitatea clauzelor rămase în prezentul Contract, cu excepția cazului în care o astfel de nevalabilitate, ilegalitate sau conflict cu legea are o astfel de importanță încât afectează în mod substanțial drepturile principale conferite prin prezentul Contract considerate de către Părți ca fiind prevederi esențiale la încheierea prezentului Contract. Clauza invalidă se va considera înlocuită de o clauza valabilă, care reflectă cel mai apropiat scopul tehnic și economic al clauzei invalide.
6.4. Clientul nu poate cesiona, gaja sau greva în alt mod cu sarcini drepturile și obligațiile ce-i revin prin prezentul Contract, în parte sau în întregime, fără acordul prealabil în scris al Prestatorului.
6.5. Contractul, anexele acestuia precum și Condițiile Generale constituie întreaga înțelegere și acordul între Părți și înlocuiește orice discuții, înțelegeri sau acorduri anterioare cu privire la obiectul Contractului.
6.6. Renunțarea de oricare dintre Părți la oricare dintre drepturile ce-i revin prin prezentul Contract nu va opera și nu va fi interpretată ca o renunțare la orice altă încălcare sau o încălcare ulterioară de către Partea care renunță. Termenii prezentului Contract vor guverna toate anexele acestuia și orice documente încheiate și livrate pentru a fi implementate vor fi interpretate într-o manieră compatibilă cu termenii prezentului Contract.
6.7. Modificări: Aceste Condiții generale (și/sau conținutul oricărui acord cu care au legătură) pot fi modificate sau desființate în orice moment prin acordul scris al Părților sau potrivit prevederilor art. 1.4. din prezentele Condiții Generale. Orice astfel de modificări nu vor afecta
drepturile sau obligațiile vreunei Părți, ce au fost născute anterior acelui acord, exceptând cazul în care se specifică în mod expres.
6.8. Părțile confirmă că oricare și fiecare dintre clauzele acestor Condiții Generale a fost analizată și negociată de către ele, în conformitate cu necesitățile și obiectivele fiecăreia și, astfel, restricțiile din Codul Civil (incluzând dar fără a se limita la cele menționate în art. 1202 și 1203 din Codul Civil) referitoare la clauzele standard și neuzuale nu sunt aplicabile.
6.9. Fiecare Parte a fost îndreptățită să propună modificări și să accepte forma finală a prevederilor acestor Condiții Generale în deplină cunoștință, ca rezultat al negocierilor încheiate cu succes între Părți. Pentru evitarea oricărui dubiu, Părțile confirmă că niciuna dintre prevederile acestor Condiții Generale nu este și nu va fi considerată “clauză neuzuală” potrivit art. 1203 din Codul Civil.